آموزش ووکامرس, واژه نامه, ووکامرس

سفارش ووکامرس چیست؟

سفارش ووکامرس چیست؟

ووکامرس یک افزونه تجارت الکترونیک قدرتمند برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد هر چیزی را به صورت آنلاین بفروشید، از جمله محصولات دیجیتال و فیزیکی.

سفارشات بخش کلیدی ووکامرس هستند، زیرا نشان دهنده فروش انجام شده است. در این مقاله کوتاه نگاهی خواهیم داشت به اینکه سفارش در ووکامرس چیست و چگونه آنها را مدیریت کنیم.

سفارش ووکامرس چیست؟

سفارش در ووکامرس رکورد یک تراکنش است که انجام شده است. این می تواند یک محصول فیزیکی باشد که خریداری شده است یا یک محصول دیجیتالی که دانلود شده است.

یک سفارش حاوی اطلاعاتی در مورد مشتری، محصولات خریداری شده، کل مبلغ فروش و وضعیت سفارش است. سفارشات را می توان از صفحه ووکامرس » سفارش‌ها در پیشخوان وردپرس مدیریت کرد.

سفارش ووکامرس چیست؟

هنگامی که سفارشی ثبت می شود، در قسمت سفارش‌ها قابل رویت است. اینجاست که می‌توانید تمام سفارش‌هایی که در وب‌سایت خود ثبت شده‌اند را مشاهده و مدیریت کنید.

همچنین با کلیک بر روی هر سفارش می توانید جزئیات مربوط به سفارش، مانند اطلاعات مشتری، آدرس حمل و نقل و روش پرداخت را مشاهده کنید. علاوه بر این می توانید وضعیت سفارش را تغییر دهید یا آن را به طور کامل لغو کنید.

به پایان این مقاله رسیدیم، امیدواریم که با بخش سفارش‌ها در ووکامرس آشنا شده باشید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش های زیر را ببینید:

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *