افزونه رایگان وردپرس, امنیت وردپرس

بهترین افزونه اسکن وردپرس رایگان برای شناسایی بدافزار و کدهای مخرب

افزونه اسکن وردپرس

وردپرس اکنون یک پلتفرم محبوب برای وب سایت ها است. در نتیجه این محبوبیت توجه هکرها و بدافزارهای آنها را به خود جلب می کند. تیم وردپرس در Automattic بطور مداوم کار می کند تا کارایی و امنیت وردپرس را افزایش دهد. اما این یک روند مداوم است، نوعی از جنگ، زیرا هکرها و بدافزار های جدید ظاهر می شوند. اکثر این بدافزارها برای این است که ترافیک را به url های مخرب هدایت کنند. به همین دلیل اسکن وردپرس به صورت منظم برای شناسایی بدافزار بسیار مهم است.

هنگامی که چنین چیزی اتفاق می افتد، گوگل بازدید کنندگان را از وب سایت شما دور کند. این کار برای محافظت از بازدید کنندگان از آلوده شدن به بدافزار انجام می شود.

چگونه بدافزار به وب سایت شما می رسد؟

قالب وردپرس می تواند از مهم ترین دلایل آلوده شدن سایت به بدافزار باشد. در واقع کاربران زیادی سعی می کنند از قالب های پریموم که به صورت رایگان در بعضی از سایت ها قرار داده شده است استفاده کنند. (پنیر مفتی فقط تو تله موش پیدا میشه!) یا اینکه آنها را در وب سایت های غیرقابل اعتماد خریداری می کنند، غافل از اینکه در آن قالب ها کدهای مخرب برای اهداف مختلف جاسازی شده است!

این کدهای مخرب می توانند قطعه های معصوم باشند که آسیب چندانی به سایت وارد نکنند. اما آنها همچنین می توانند به اندازه کافی مضر باشند که کاملاً سایت شما را خراب کنند. آنها در اکثر مواقع بدون سر و صدا در سایت شما به دنبال اهداف مخرب هستند بدون اینکه شما متوجه شوید!

قالب وردپرس تنها راهی نیست که کد مخرب به وب سایت شما می رسد. آنها را می توان در افزونه وردپرس نال شده، یا استفاده هکرها از آسیب پذیری امنیتی وردپرس و … تزریق کرد.

چرا هکرها بدافزارها را تزریق می کنند؟

این بیت کد چه هدفی را ارائه می دهد؟ چرا هکرها وب سایت ها را آلوده می کنند؟ بدافزارها توسط هکرها تعبیه شده اند برای:

  • اضافه کردن لینک ها و تغییر مسیرها با هدف تبلیغ یک سایت خاص
  • دسترسی به اطلاعات شخصی حساس مانند نام، گذرواژه و آدرس ایمیل
  • پایین آوردن رتبه سایت
  • و …

هرچه این بدافزار کشف نشده باقی بماند، برای هکرها بهتر است. دلیل این امر این است که آنها می توانند به استفاده از وب سایت، برای جمع آوری اطلاعات و ارسال ایمیل های اسپم، آلوده به بازدید کنندگان شما ادامه دهند. پس هیچ مدیر سایتی نباید اسکن وردپرس را فراموش کند!

8 بهترین افزونه رایگان اسکن وردپرس برای پیدا کردن بدافزار

افزونه های اسکن وردپرس برای بررسی اینکه وب سایت شما با کد مخرب، بدافزار یا هرگونه تهدید امنیتی دیگر آلوده شده است یا خیر راهی عالی است. افزونه وردپرس در همه زمینه ها به تعداد بسیار بالایی موجود است، اما همه آنها کارایی لازم را ندارند و پیدا کردن بهترین های آن برای افراد دشوار است. به همین دلیل ما در این مقاله 8 بهترین افزونه اسکن وردپرس را معرفی می کنیم تا به دلخواه یکی را برای شناسایی بدافزار و تهدیدات امنیتی در سایت خود انتخاب کنید.

MalCare Security

افزونه MalCare Security

MalCare یک راه حل امنیتی کامل است که پس از تجزیه و تحلیل بیش از 240،000 سایت وردپرس ساخته شده است. این افزونه اسکن وردپرس رایگان است و از اطلاعات جمعی از شبکه سایت های خود استفاده می کند تا وب سایت شما در برابر بدافزارها، هکرها و … محافظت شود.

فناوری اولیه شناسایی بدافزارها به جلوگیری از رفتن به لیست سیاه گوگل یا مسدود شدن میزبان وب کمک می کند. MalCare می تواند با موفقیت بدافزارهای پیچیده ای را که در سایر افزونه های محبوب کشف نشده کشف کند.

این افزونه بر دقت در شناسایی بدافزار معروف است و فقط هنگامی هشدار می دهد که مطمئن است بدافزار را شناسایی کرده است و نه یک “مظنون احتمالی”.

برنامه دیوار آتش و برنامه حفاظت از ورود به طور خودکار در افزونه رایگان فعال می شوند. این کمک می کند تا سایت شما 24/7 در برابر ربات ها، هکرها و موارد مشابه محافظت شود.

Sucuri SiteCheck Scanner

افزونه Sucuri Security

اسکنر رایگان Sucuri SiteCheck اسکن بدافزار از راه دور وب سایت شما را انجام می دهد. به Sucuri SiteCheck Scanner مراجعه کنید، URL وب سایت خود را وارد کرده و دکمه Scan Website را بزنید.

 این سایت گزارشی از بدافزارهای یافت شده را تولید می کند و توصیه می کند که چگونه باید با آن برخورد کنید. اسکنر به سرور شما دسترسی ندارد. بنابراین هرگونه تهدید در سرور که در مرورگر نمایش داده نمی شود، توسط اسکنر راه دور شناسایی نمی شود. بنابراین، این اسکن برای شناسایی phishing, backdoors و نام های کاربری مخرب مؤثر نیست.

افزونه Sucuri Security می تواند کارهای بیشتری انجام دهد – حسابرسی ورود به سیستم، بررسی صداقت، هشدار ایمیل ، سخت شدن امنیت و ابزارهای دیگر. اگر نمی خواهید URL را اغلب اجرا کنید، می توانید افزونه را فعال کرده و یک API رایگان تولید کنید.

iThemes Security

افزونه iTheme Security

با تعداد نصب بسیار بالایی که در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است، افزونه iThemes Security یکی از محبوب ترین گزینه ها برای محافظت از سایت شما و اسکن وردپرس برای بدافزار است.

نسخه رایگان این افزونه 30 لایه محافظت و امنیت را ارائه می دهد از جمله بررسی با 1 کلیک “سایت امن”، اسکن های نرم افزارهای مخرب (از طریق Sucuri SiteCheck)، اجرای رمز عبور قوی، محافظت از نیروی بی رحم، پشتیبان گیری از بانک اطلاعاتی، تشخیص تغییر پرونده و موارد دیگر.

اگر می خواهید لایه های محافظت بیشتری اضافه کنید، iThemes Security Pro را نیز در نظر بگیرید که امکان دسترسی به ویژگی هایی مانند تأیید هویت 2 عاملی، اسکن های برنامه ریزی شده بدافزارها، انقضا رمزعبور، مقایسه پرونده های اصلی وردپرس و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

Anti-Malware

افزونه Anti-Malware

افزونه Anti-Malware نه تنها بدافزار را اسکن و شناسایی می کند بلکه به شما در رفع آنها کمک می کند. این بدافزارها ، ویروس ها و تهدیدات دیگر را روی سرور شما تشخیص می دهد و آنها را به عنوان تهدیدات بالقوه علامت گذاری می کند، و آن را برای شما کنار می آورد تا با آنها مقابله کنید.

اگر افزونه را در GOTMLS.NET ثبت کنید، می توانید ویژگی های بیشتری را برای محافظت از سایت خود داشته باشید. همچنین Revolution Slider در وردپرس بسیار آسیب پذیر است، بنابراین محافظت از این ویژگی به طور خودکار در این افزونه فعال می شود.

All In One WP Security & Firewall

افزونه All In One WP Security

افزونه All In One WP Security & Firewall یکی دیگر از گزینه های محبوب و آسان برای استفاده است. این افزونه دارای چندین ویژگی امنیتی از قبیل قدرت رمز عبور، محافظت از ورود به سیستم، کپچا داخلی، گزینه های پیشوند بانک اطلاعاتی، مجوزهای فایل، پشتیبان گیری htaccess / wp-config و محافظت دیواره آتش است. اما این افزونه همچنین تنظیم اسکنرهای امنیتی آسان را ارائه می دهد که می توانید برای شناسایی سریع و حذف نرم افزارهای مخرب از آنها استفاده کنید.

از اسکنر تشخیص تغییر پرونده و اسکنر پایگاه داده استفاده کنید تا به دنبال تغییر پرونده یا جداول داده ای باشید که ایجاد نکرده اید. از تنظیمات برای برنامه ریزی تشخیص خودکار استفاده کنید تا هر زمان که تغییر پرونده رخ دهد، ایمیلی به طور مستقیم به صندوق پستی شما ارسال شود. به این ترتیب هرگونه اقدام احتمالی برای هک سریع به اطلاع شما خواهد رسید.

Wordfence

افزونه Wordfence

Wordfence صرفاً یک اسکنر بدافزار نیست بلکه یک محافظ تقریباً کامل برای وب سایت شما است. این افزونه رایگان و متن باز است و از Feed Threat Defence (دائماً دفاع از تهدید) به طور مداوم به روز شده استفاده می کند تا مانع هک شدن وب سایت شما شود.

فایروال برنامه وب می تواند بیش از 44000 بدافزار شناخته شده را انتخاب کرده و از دسترسی آن به وب سایت شما جلوگیری کند. این افزونه همچنین در backdoors، نشانی اینترنتی phishing ، تروجان ها ، کد مشکوک و هرگونه تهدید امنیتی دیگر را اسکن می کند.

اسکن ها معمولاً در فواصل ساعتی انجام می شود. بنابراین از وجود هرگونه محتوای بدافزار در وب سایت خود سریعا مطلع می شوید.

Quttera Web Malware Scanner

افزونه Quttera Web Malware Scanner

بدافزارها ، ویروس ها ، تروجان ها ،backdoors ، shells، تزریق کد مخرب ، محتوای مخرب تولید شده خودکار و موارد دیگر را به راحتی به وسیله افزونه Quttera Web Malware Scanner اسکن و شناسایی کنید!

اگر سایت شما توسط گوگل در لیست سیاه قرار گرفته باشد، آن را در اسکن نیز نشان می دهد. این یک گزارش بدافزار دقیق را تهیه می کند، بر اساس آن می توانید وب سایت خود را تمیز کنید.

McAfee SECURE

افزونه McAfee SECURE

با McAfee SECURE ایمنی بازدید کننده را تضمین کنید. افزونه McAfee SECURE دارای چندین ویژگی امنیتی است، از جمله اسکن بدافزار. و مخصوصاً برای سایت های فروشگاهی فوق العاده است (100% با ووکامرس سازگار است).

با این افزونه می توانید با نشان دادن اینکه سایت شما بی خطر است، این اطمینان را به بازدیدکنندگان بدهید که می توانند با خیال راحت و در امنیت کامل خرید انجام دهند.

چگونه کار می کند؟ به سادگی افزونه را نصب کنید، اعتبار FTP خود را اضافه کنید و حساب McAfee رایگان خود را فعال کنید. بعد از اینکه وب سایت شما اسکن امنیتی را پشت سر گذاشت، نشان امنیت Mcafee در سایت شما نمایش داده می شود. به این ترتیب کاربران با یک نگاه می دانند که وب سایت شما ایمن و عاری از ویروس، بدافزار و هرگونه فعالیت مخرب دیگر است.

با نسخه رایگان McAfee SECURE، نشان امنیتی در ماه فقط برای 500 بازدیدکننده نمایش داده می شود.

یادت باشه!

 یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ورود بدافزارها به سایت، دانلود قالب وردپرس و افزونه وردپرس از منابع معتبر است. همچنین فراموش نکنید که یک افزونه اسکن وردپرس را حتما در سایت خود نصب کنید تا به محض آلوده شدن سایت آن را تشخیص دهید.

همچنین برای ایجاد امنیت در سایت خود پیشنهاد می کنیم حتما راهنمای امنیت وردپرس ما را ببینید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *