پایگاه دانش, قالب وردپرس, قالب وردپرس پزشکی

13 سایت دندانپزشکی زیبا برای الهام گرفتن از طراحی

سایت دندانپزشکی زیبا برای الهام گرفتن از طراحی

وقتی صحبت از دندانپزشکان می شود، همه ما معمولاً بسته به تجربیات دوران کودکی خود، نوعی تعصب داریم، خوب یا بد. به عنوان بزرگسالان معمولاً در انتخاب دندانپزشک خود بسیار مراقب هستیم. بنابراین، یک وب سایت دندانپزشکی باید به گونه ای طراحی شود که منعکس کننده ارزش های اصلی و تخصص شما به عنوان یک دندانپزشک باشد و احساس اعتماد را القا کند. ایمن ترین راه برای انجام این کار این است که با یک قالب وردپرس ممتاز شروع کنید، اما هنوز هم باید ابتدا سبک خود را تعیین کنید. شما باید دقیقاً بدانید که می خواهید وب سایت شما چگونه باشد.

توجه: اگر قصد راه اندازی سایت پزشکی دارید،  پیشنهاد می کنیم از سایت آماده دندانپزشکی استفاده کنید و حرفه ای سایت را در چند دقیقه راه اندازی کنید.

نمونه هایی از الهام بخش ترین وب سایت های دندانپزشکی

ما برخی از جالب ترین الهامات طراحی وب سایت دندانپزشکی را بررسی و انتخاب کردیم تا به شما کمک کنیم الهام بگیرید و مشخص کنید که چه چیزی از وب سایت دندانپزشکی خود می خواهید.

1. سایت Poliklinika Vukas

سایتPoliklinika Vukas

وب سایت شیک Poliklinika Vukas که با قالب ProMedica ساخته شده است، نمونه ای عالی از این است که چگونه استفاده هوشمندانه از فضای سفید، پالت رنگ تمیز و ساختار عالی می تواند یک نمایش آنلاین چشمگیر از کار شما ایجاد کند. افزونه فرم تماس برای تعیین قرار مستقیماً در صفحه اصلی ارائه شده است تا مشتریان بلافاصله تشویق شوند تا با شما تماس بگیرند.

2. سایت MS Galiza Dental Clinic

سایت MS Galiza Dental Clinic

سایت کلینیک دندانپزشکی MS Galiza، ساخته شده با قالب AllSmiles Denist دارای گرافیک های جذاب است و رویکرد آرام تری را ارائه می دهد، که بسیار عالی است زیرا گروه هدف آنها کودکان هستند. این وب سایت بسیار کاربردی است، با تمام اطلاعات ضروری که به طور منظم در صفحه اصلی به اشتراک گذاشته شده است.

3. سایت Dottoressa Marylynn Castriciano

 قالب Dottoressa Marylynn Castriciano

سایت Dottoressa Marylynn Castriciano  نیز با قالب AllSmiles Dentist ساخته شده است اما بر اساس رویکرد شخصی تر است. تصویر دکتر اولین چیزی است که در صفحه اصلی می بینید که برای ایجاد اعتماد عالی است.  شرح کارمندان و خدمات در ادامه با اسکرول کردن به پایین ارائه می شود تا مشتری فوراً بتواند نمای کلی خوبی از کارهایی که می توانید برای آنها انجام دهید داشته باشد.

4. سایت Dentiste Laval

سایت Dentiste Laval

سایت کلینیک L’Avenir یک کلینیک دندانپزشکی با وب سایتی بسیار نوآورانه و زیبا است. انیمیشن های سفارشی یک عنصر تعاملی را به تجربه کاربر اضافه می کنند و وب سایت به طور کلی بسیار کاربرپسند است.

5. سایت Dental Brothers

سایتDental Brothers

سایت Dental Brothers یک کلینیک دندانپزشکی بسیار مدرن است که خدمات منحصر به فردی را ارائه می دهد. بنابراین، یکی از اهداف آنها این است که به گروه هدف خود در مورد آنچه که آنها را منحصر به فرد می کند و نوع رویه هایی که انجام می دهند آموزش دهند. آنها آبی را به عنوان رنگ غالب برای الهام بخشیدن به اعتماد انتخاب کردند و وب سایتی را ایجاد کردند که سلسله مراتب بصری عالی دارد و به راحتی قابل پیمایش است، که برای شما عالی است تا الهام بخش طراحی وب سایت دندانپزشکی را پیدا کنید.

6. سایت Digital Smile Academy

سایت Digital Smile Academy

سایت Digital Smile Academy یک کلینیک ایمپلنتولوژی و پروتز با استانداردهای بسیار بالا در درمان های دندانپزشکی است. وب سایت آنها دارای طراحی بسیار معاصر با پس زمینه ویدیویی و CTA های توزیع شده هوشمندانه در سراسر سایت است. یک طرح بندی شبکه ای برای نمایش خدماتی که ارائه می دهند استفاده می شود و به طور کلی سایت تاثیر بسیار قدرتمندی را ایجاد می کند. مطمئناً می توانید الهام بخش زیادی از طراحی وب سایت دندانپزشک را در اینجا پیدا کنید.

7. سایت New York General Dentistry

قالب New York General Dentistry

سایت New York General Dentistry یک وب سایت شگفت انگیز دارد که در نگاه اول حتی چیز زیادی در مورد دندانپزشکی نمی گوید و هنوز هم موفق می شوند به سطح بالایی از اعتبار و اعتماد دست پیدا کنند. کسب و کار آنها مبتنی بر ارائه خدمات دندانپزشکی شخصی است، بنابراین تصاویر، صحنه قهرمان زیبا منعکس کننده یک رویکرد شخصی است.

8. سایت Advanced Family Dentistry

سایت Advanced Family Dentistry

سایت Advanced Family Dentistry با یک صحنه قهرمان و به دنبال آن عکس ترام آغاز می شود. دستور العملی عالی برای ایجاد اعتماد. تصاویر قبل و بعد به اشتراک گذاشته می شوند تا اعمال آنها بیشتر از کلمات صحبت کند.

9. سایت Doug Lewis Dentistry

سایتDoug Lewis Dentistry

سایت Doug Lewis Dentistry یکی از بی نظیرترین وب سایت های دندانپزشکی است. آنها رویه های مدرن را ارائه می دهند و تجهیزات پیشرفته ای دارند، بنابراین برای آنها مهم است که به میزان تخصص و حرفه ای بودن خود ارتباط برقرار کنند. به طور کلی ساده است، اما سایت همه چیز را دارد تا مشتری بالقوه را متقاعد کند که تماس بگیرد و قرار ملاقات بگذارد.

10. سایت Village Dental

سایتVillage Dental

Village Dental چیزهای زیادی ارائه می دهد – از گارانتی مادام العمر برای کار های دندانپزشکی گرفته تا سفید کردن دندان رایگان و همه اینها در یک مطب مدرن و لوکس. این وب سایت همچنین یک تجربه کاربری 5 ستاره را ارائه می دهد و شامل تصاویر و ویدیو های با کیفیت بسیار زیادی است.

11. سایت Hildreth Dental

سایتHildreth Dental

سایت Hildreth Dental نمونه ای عالی از این است که چرا عکس های حرفه ای و با کیفیت راز طراحی عالی این وب سایت هستند. سایت  هیلدرث دنتال تصویری از حرفه ای بودن را با سبک و ظرافت فراوان ارائه می دهد.

12. سایت Luba Richter Orthodontics

سایتLuba Richter Orthodontics

سایت Luba Richter Orthodontics تصویری سرگرم کننده و خانوادگی را ایجاد می کند. دارای ساختار عالی با CTA های جذاب و استراتژیک و تصاویر الهام بخش زیادی است که اعتماد و اعتبار را افزایش می دهد.

13. سایت Zen Dental Studio

سایت Zen Dental Studio

سایت Zen Dental Studio تصمیم گرفت تصویری از صلح و هماهنگی ایجاد کند تا مشتریان احساس کنند در هنگام گرفتن وقت دندانپزشکی در حال رزرو یک درمان SPA هستند. آنها با ارائه تمام اطلاعات در مورد بیمه و پرداخت ها در سایت اطمینان حاصل می کنند که مشتریان احساس امنیت می کنند.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *