پایگاه دانش

با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟

با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟

وردپرس امروزه بیش از 40 درصد از وب سایت های دنیا را شامل می شود. ساخت سایت با وردپرس بسیار آسان است و امروزه انتخاب اول برای هر کسی است. شما هم اگر به تازگی با وردپرس آشنا شده باشید ممکن است با سوال “با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟” مواجه شده باشید. در این مقاله ما پاسخ شما را می دهیم و انواع سایت هایی که با وردپرس می توان ساخت را به اشتراک می گذاریم.

با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟

با وردپرس چه وبسایت هایی میتوان راه اندازی کرد؟

اکنون، تقریباً می توانید از وردپرس برای ساخت هر نوع وب سایت ممکن استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک ایده و منابع برای آن است. امکانات و نوآوری‌هایی که می‌توانید در ساخت سایت خود پیاده‌سازی کنید، عملاً نامحدود هستند.

شما با استفاده از قالب وردپرس یا سایت آماده موجود در تم فارس می توانید انواع وب سایت ها را در کمترین زمان راه اندازی کنید.

در ادامه ما برخی از انواع وب سایت هایی که با وردپرس می توانید بسازید را به اشتراک می گذاریم:

1. وبلاگ یا وب سایت شخصی: وردپرس به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی راه اندازی شد و حتی امروزه وردپرس محبوب ترین CMS برای ایجاد وبلاگ است. شروع کار با وردپرس آسان است و می توانید به سرعت یک وبلاگ یا وب سایت شخصی با وردپرس راه اندازی کنید.

2. وب سایت کسب و کار (تجاری): با استفاده از وردپرس می توانید به راحتی سایتی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

3. فروشگاهی: یکی از ساده ترین راه حل ها برای ایجاد وب سایت فروشگاهی خود در وب، وردپرس است. وردپرس به کمک افزونه ووکامرس و یک قالب کامل مانند وودمارت به شما کمک می کند یک فروشگاه نامحدود داشته باشید.

4. دایرکتوری: شما با استفاده از وردپرس می توانید انواع سایت های دایرکتوری مانند ثبت آگهی و شغل یابی مشابه سایت هایی مانند دیوار و شیپور را راه اندازی کنید.

5. وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی: شما با وردپرس و افزونه BuddyPress می توانید انواع وب سایت های مربوط به شبکه های اجتماعی را راه اندازی کنید.

6. تالارهای گفتگوی آنلاین: آیا می خواهید یک انجمن در سایت خود ایجاد کنید تا مردم را به گفتگو و تعامل دعوت کنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک افزونه مانند BB Press اضافه کنید، و می توانید مکالمه را در کمترین زمان انجام دهید! دسته بندی های خود را سفارشی کنید و همه کاربران خود را از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید.

7. وب سایت اخبار/مجلات: یکی دیگر از وب سایت هایی که می توان با وردپرس راه اندازی کرد، سایت های مربوط به اخبار و مجلات است.

8. وب سایت های پرسش و پاسخ: وردپرس همچنین شما را قادر می سازد تا سایت پرسش و پاسخ خود را مانند پاسخ های Quora و Yahoo ایجاد کنید. این سایت ها به ارتباط کاربرانی که پرس و جو دارند و کسانی که راه حل هایی برای آنها دارند کمک می کنند.

9. سایت‌های ویکی: اگر علاقه‌مند به ایجاد سایتی مانند ویکی‌پدیا هستید که همه کاربران بتوانند در قالب ویکی با هم همکاری کنند، به جای درستی آمده‌اید. راه اندازی سایت ویکی وردپرس با مضامینی مانند Flatbase بسیار ساده است.

10. وب‌سایت‌های مذهبی: با افزونه‌های وردپرس می‌توانید فرم اهدا را اضافه کنید و با پذیرش کمک‌های مالی، پول جمع‌آوری کنید. همچنین چند قالب وردپرس عالی برای کلیساها و سازمان های غیرانتفاعی وجود دارد.

11. وب‌سایت‌های نمونه کار: چه عکاس، نویسنده، معمار، کمدین یا طراح وب باشید، هزاران قالب وجود دارد که راه‌های بی‌شماری را برای نمایش نمونه کارها ارائه می‌دهند.

12. وب سایت تخفیف: با قالب های متعدد کوپن و افزونه های اضافی موجود، به راحتی ابزارهایی را که برای راه اندازی سایت کوپن خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

13. وب سایت های حراج: با وردپرس می توانید یک وب سایت حراج کاملا کاربردی ایجاد کنید. کاربران می‌توانند به صورت آنلاین پیشنهاد بدهند، پرداخت‌ها را انجام دهند و شما به سادگی با ارائه یک پلتفرم برای صنعت خاص خود درآمد کسب خواهید کرد.

14. وب سایت های چند زبانه: بسیاری از صاحبان مشاغل به دنبال پلتفرم هایی هستند که می توانند در ایجاد سایت هایی چند زبانه کمک کنند. این برای کسب و کارهای بزرگی که به دنبال جذب مخاطب جهانی هستند ضروری است.

15. وب سایت های پادکست: امروزه اکثر افراد به دلیل سهولت کار، از وردپرس برای ساخت وب سایت های پادکست خود استفاده می کنند.

16. وب سایت های وابسته: ساخت یک سایت با وردپرس برای همکاری در فروش و معرفی محصولات سایر سایت ها مانند دیجی کالا و آمازون بسیار آسان است.

17. وب‌سایت‌های عکاسی/گالری: مانند قالب های نمونه کار برای وردپرس، تنوع زیادی از قالب های عکاسی برای انتخاب خواهید داشت. اینها همچنین به جای محتوا بر روی تصاویر استفاده شده در وب سایت شما تمرکز می کنند.

18. وب سایت های مدرسه یا کالج: وردپرس هزاران وب سایت مدرسه و کالج را در سراسر جهان قدرت می دهد. ایمن و مدیریت آن آسان است.

19. ساخت وب سایت نقد و بررسی: با افزونه‌های رتبه‌بندی پست، می‌توانید سایتی ایجاد کنید که کاربران بتوانند محصولات را بررسی و رتبه‌بندی کنند. افزونه های رایگان مانند WP-PostRatings به شما در شروع کمک می کنند.

20. وب سایت عروسی: همچنین می توانید وب سایت های عروسی زیبایی را با وردپرس نیز بسازید. ابزارهای رایگان و ممتاز زیاد و قالب های عروسی مختلفی برای ساخت سریع و آسان وب سایت عروسی با وردپرس وجود دارد. می توانید بیش از 50 تم عروسی را در تم فارست پیدا کنید.

21. وب سایت های املاک و مستغلات: یکی دیگر از انواع وب سایت هایی که با وردپرس می توان ساخت، سایت های مربوط به املاک و مستغلات است و قالب های آماده بسیاری برای این منظور وجود دارد.

22. فروش دوره های آنلاین: وب‌سایت‌های پرطرفدار و توسعه‌دهندگان و نویسنده‌های فردی زیادی وجود دارند که دوره‌های آنلاین و کتاب‌های الکترونیکی را می‌فروشند. می توانید یک وب سایت با وردپرس ایجاد کنید تا دوره های آنلاین خود را بفروشید. برای این منظور می توانید از سایت آماده فروش دوره کمک بگیرید.

23. مدیریت محتوا، وبلاگ نویسی خودکار: بسیاری از افزونه های رایگان مدیریت محتوای وردپرس موجود است. مانند: FeedWordPress ، FeedWeb ، PressForward و WPeMatico .

24. آزمون های آنلاین: امروزه برگزاری آزمون های آنلاین نیز در وردپرس با افزونه های رایگان و غیر رایگان مانند WATU Pro امکان پذیر است.

25. وب‌سایت‌های موسیقی: با سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس هر نوع سایت مربوط به موزیک را به راحتی ایجاد کنید.

26. وب سایت هتل ها / رستوران ها: با داشتن سایت برای رستوران یا هتل خود، قابلیت رزرو آنلاین و سایر خدمات آنلاین را به راحتی با وردپرس ارائه دهید.

27. سوپر مارکت های آنلاین: با وردپرس سایتی برای فروش اقلام خانگی مانند سبزیجات و میوه ها و … به صورت آنلاین راه اندازی کنید.

28. بوتیک آنلاین مد: اگر یک بوتیک دارید، می توانید به راحتی یک سایت با وردپرس برای فروش آنلاین محصولات خود راه اندازی کنید.

29. وب سایت های بدنسازی و تناسب اندام: یکی دیگر از وب سایت هایی که با وردپرس می توانید راه اندازی کنید وب سایت های بدنسازی و تناسب اندام است.

30. آژانس های طراحی: از آنجایی که وردپرس به ما این امکان را می دهد که وب سایت های خود را با انواع مختلف قالب ها و افزونه های موجود زیباتر و جذاب کنیم، آژانس های طراحی دوست دارند از وردپرس به همین دلیل استفاده کنند.

31. مراکز تشخیصی/پزشکی: یکی دیگر از انواع سایت هایی که می توانید با وردپرس بسازید سایت های پزشکی است. برای اینکار می توانید از سایت آماده پزشکی استفاده کنید.

32. سایت‌های بازخورد مشتری: در صورتی که قصد راه اندازی سایت های بازخورد مشتری را دارید، وردپرس پاسخگوی شماست.

33. سایت های مشاوره آنلاین: سایت های مشاوره آنلاین یکی دیگر از انواع سایت هایی است که وردپرس پشتیبانی می کند.

34. سالن های زیبایی: با وردپرس سایت های حرفه ای برای سالن های زیبایی با ارائه انواع خدمات آنلاین و رزرو آنلاین راه اندازی کنید.

35. وب سایت های مسافرتی: اگر به دنبال ایجاد یک سایت مسافرتی و گردشگری را دارید، وردپرس این کار را واقعا آسان می کند.

36. وب‌سایت‌های اپلیکیشن موبایل: امروزه هر اپلیکیشن موبایلی، وب‌سایت‌های مخصوص به خود را برای به‌روزرسانی روزانه، خریدهای درون‌برنامه‌ای و غیره دارد. این به آن‌ها کمک می‌کند تا به مخاطبان بسیار بیشتری دست یابند.

37. سایت های مربوط به بیمه: امروزه بسیاری از افراد از وردپرس برای راه اندازی سایت های بیمه استفاده کنید. اگر به دنبال راه اندازی سایت بیمه هستید، از سایت آماده بیمه ما دیدن نمایید.

38. سایت های فروش فایل: اگر فروشنده فایل هستید، وردپرس بهترین گزینه برای راه اندازی سایت برای شماست. در صورت نیاز می توانید از سایت آماده فروش فایل ما استفاده کنید.

به پایان این مقاله رسیدیم، امیدواریم که پاسخ سوال “با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟” را پیدا کرده باشید. ما در بالا مهم ترین سایت هایی که با وردپرس می توان ساخت را به اشتراک گذاشتیم. اما توجه داشته باشید که دامنه سایت هایی که وردپرس از آنها پشتیبانی می کند بسیار بیشتر از این لیست است. پس اگر سایتی که می خواهید با وردپرس راه اندازی کنید در لیست بالا نبود، نگران نباشید، وردپرس بسیار نامحدود است و از آن برای راه اندازی هر نوع سایتی می توانید استفاده کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *