آموزش وردپرس, افزونه رایگان وردپرس

اضافه کردن عکس نویسنده در وردپرس با WP User Avatar

اضافه کردن عکس نویسنده در وردپرس

آیا می خواهید عکس نویسنده را در وردپرس اضافه کنید؟ به صورت پیش فرض تصویر گراواتار نویسنده به عنوان، عکس پروفایل آنها نمایش داده می شود. اما، گاهی اوقات ممکن است نویسنده از تصویر گراواتار برخوردار نباشد یا ممکن است مایل به استفاده از آن به عنوان تصویر نویسنده در وب سایت شما نباشد. بنابراین اگر بخواهید ویژگی را اضافه کنید تا کاربران شما بتوانند برای پروفایل خود عکس انتخاب کنند باید چه کاری انجام دهید؟ ما در این مقاله نحوه فراهم کردن ویژگی اضافه کردن عکس نویسنده در وردپرس را به وسیله افزونه WP User Avatar آموزش می دهیم.

اضافه کردن عکس نویسنده در وردپرس

افزودن عکس نویسنده در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید، نصب و فعال سازی افزونه WP User Avatar است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر آموزش نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، این افزونه یک گزینه جدید را با نام Avatars به پیشخوان وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن، شما به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

افزودن عکس نویسنده در وردپرس

در اینجا می توانید نحوه نمایش آواتارهای کاربر را در وب سایت وردپرس خود انتخاب کنید. به صورت پیش فرض این افزونه فقط به کاربرانی که حداقل، نقش نویسنده را دارند اجازه می دهد تا عکس پروفایل خود را آپلود کنند. اما شما در اینجا می توانید آن را تغییر دهید تا حتی کاربران معمولی هم بتوانند به پروفایل خود عکس اضافه کنند.

همچنین این افزونه به شما امکان می دهد تا Gravatar را کاملاً در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید و فقط از آواتارهای محلی استفاده کنید.

علاوه بر این ها، در قسمت آواتار پیش فرض، می توانید یک عکس را تنظیم کنید تا برای تمام کاربرانی که عکسی تنظیم نکرده اند نمایش داده شود.

زمانی که تنظیمات دلخواه خود را انجام دادید، ذخیره کردن تنظیمات را فراموش نکنید.

حالا می توانید به قسمت کاربران بروید، پروفایل خود یا کاربر دیگری را در حالت ویرایش قرار دهید.

در صفحه ویرایش کاربر، به پایین بروید تا بخش آواتار را مشاهده کنید. برای بارگذاری عکس کاربر می توانید بر روی دکمه “انتخاب عکس” کلیک کنید.

 عکس نویسنده در وردپرس

پس از تنظیم عکس پروفایل ، فراموش نکنید که تنظیمات را ذخیره کنید.

همچنین به همین ترتیب، کاربران در سایت وردپرس شما می توانند عکس های خود را با ویرایش پروفایل کاربری خود بارگذاری کنند.

افزودن عکس پروفایل کاربران در وردپرس

حالا تصویر پروفایل کاربران در جعبه نویسنده، قسمت دیدگاه ها و … نمایش داده می شود.

4.6/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *