آموزش وردپرس, افزونه رایگان وردپرس

نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه Instagram Feed

نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از برنامه هایی است که بیشترین تعداد کاربران جهان را دارد. بنابراین، اینستاگرام یک بستر تأثیرگذار است که می تواند برای هدایت ترافیک به سایت وردپرس شما استفاده شود. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید فید اینستاگرام را با استفاده از افزونه Feed Instagram به وردپرس اضافه کنید تا تصاویر و مطالب اینستاگرام را در سایت وردپرس خود در برگه ها ، نوشته ها ، ابزارک وردپرس یا …  نمایش دهید.

افزونه Instagram Feed

افزونه Instagram Feed یک افزونه ای است که برای نمایش هر پست اینستاگرام از حساب خود در صفحه وردپرس استفاده می شود. شما می توانید آن را در همان فید منفرد یا در فید های مختلف دیگر نمایش دهید.

نمایش اینستاگرام در وردپرس با افزونه Instagram Feed

 در حال حاضر Instagram Feed محبوب ترین افزونه برای نمایش اینستاگرام در وردپرس می باشد و سایت های بسیار زیادی از آن استفاده می کنند.

برخی از مهم ترین ویژگی های افزونه Instagram Feed :

  • قدم پیچیده ای برای نصب و راه اندازی ندارد
  • نمایش تصاویر از بسیاری از حساب های اینستاگرام در یک فید یا در فید های مختلف
  • پشتیبانی از موبایل و کاملا پاسخگو
  • کاملاً قابل تنظیم
  • نمایش چندین فید در همان صفحه یا در صفحات جداگانه
  • برای سفارشی کردن هر فید اینستاگرام از گزینه های کد کوتاه استفاده کنید
  • نمایش عکس های کوچک، عکس های متوسط ​​یا کامل در فیدهای اینستاگرام
  • بارگذاری بیشتر تصاویر با دکمه “بارگذاری بیشتر”
  • سربرگ زیبا در بالای فید
  • عکس های اینستاگرام را به صورت زمانی یا به صورت تصادفی نمایش دهید

چرا باید اینستاگرام را در وردپرس نمایش دهیم؟

نمایش اینستاگرام در وب سایت وردپرس شما می تواند تعامل اجتماعی بین شما و دنبال کنندگان اینستاگرام شما را افزایش دهد. با نمایش مطالب و عکس های اینستاگرام خود به طور مستقیم در وردپرس، می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام و وردپرس افزایش دهید.

اگر وقت برای به روزرسانی عکس ها در وب سایت خود ندارید، نگران نباشید زیرا وقتی این افزونه را در سایت خود اضافه می کنید، به طور خودکار عکس هایی که در اینستاگرام ارسال کرده اید را در وب سایت وردپرس نمایش می دهد. این افزونه بسیار موثر است و در وقت شما صرفه جویی می کند. همچنین به شما امکان می دهد فیدهای خود را به روشی که می خواهید تنظیم کنید.

علاوه بر این، اضافه کردن عکس های بیشتر به وب سایت شما باعث می شود سایت شما تازه به نظر برسد و مخاطب شما را به خود مشغول کند. این افزونه نیز به راحتی قابل تنظیم است. پس از نصب، می توانید عکس های خود را در عرض چند ثانیه اضافه کنید!

افزودن فید اینستاگرام به وردپرس با Instagram Feed

مرحله 1. اول از همه، طبق معمول، باید افزونه Instagram Feed را در سایت خود نصب و فعال کنید.

 مرحله 2. پس از نصب و فعال سازی گزینه ای با نام Instagram Feed به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود که باید روی آن کلیک کنید.

مرحله 3. برای اتصال اکانت اینستاگرام خود بر روی دکمه Connect an Instagram Account کلیک کنید و سپس وارد حساب اینستاگرام خود شوید یا همچنین می توانید به صورت دستی از طریق گزینه Manually Connect an Account  و وارد کردن توکن این کار را انجام دهید.

افزودن فید اینستاگرام به وردپرس

مرحله 4: پس از اتصال به حساب کاربری خود، می توانید از 2 دکمه Remove from Primary Feed و Add to another Feed استفاده کنید تا اکانت مربوطه را از فید اصلی کاربر خود حذف یا اضافه کنید یا آن را به فید دیگری در سایت خود اضافه کنید.

افزودن فید اینستاگرام به وردپرس

مرحله 5: برای سفارشی کردن فید خود به صفحه Customize بروید.

افزودن فید اینستاگرام به وردپرس

مرحله 6: به صفحه Display your feed بروید.

نمایش اینستاگرام در وردپرس

کد کوتاه [instagram-feed] را کپی و در هر جایی از سایت خود اعم از، برگه ها، نوشته ها، ابزارک ها و … که می خواهید نمایش داده شود جایگذاری کنید تا تصاویر اینستاگرام سایت شما نمایش داده شود.

نمایش اینستاگرام در وردپرس

به پایان آین آموزش رسیدیم، امیدوایم که نحوه افزودن فید اینستاگرام به وردپرس با افزونه Instagram Feed را یاد گرفته باشید تا بتوانید تصاویر صفحه اینستاگرام خود را هر در کجای سایت به دلخواه نمایش دهید.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *